ORTA OYUNU.. kavuklu ile pişekar… – 25.04.2006

kavuklu Gökhan abi.. pişekar Hilmi abi… zenne İsmail.. oyuna en çok gülen ise Ufuk du… sonuç 7-1.. aciziyete saha görevlisinden önce maçı bitiren DD oldu…

– Mösyö

her hafta birini eğlendiriyoruz.. geçen hafta bertan bu hafta gökhan abi.. ama tek eğlenen o olmadı..

– Mösyö

özhanın gol orucunu bozduğu golden sonra formayı çıkarıp boş tribünlere giderken ki mutluluğunu görmeliydiniz…

– Mösyö

kavuklu gökhan abi..  pişekar hilmi abi... zenne ismail.. oyuna en çok gülen ise ufukdu...  sonuç 7-1.. aciziyete saha görevlisinden önce maçı bitiren DD oldu...

her hafta birini eğlendiriyoruz.. geçen hafta bertan bu hafta gökhan abi.. ama tek eğlenen o olmadı.. özhanın gol orucunu bozduğu golden sonra formayı çıkarıp boş tribünlere giderken ki mutluluğunu görmeliydiniz... ööle bi kadro dengesizliği ki ... her zaman eleştirilen dikkat çeken cenk in kötü oyunu bile sırıtmadı maç içinde :)))).... o da mutluydu eleştirlmicem bu hafta diye... ufuk zaten maçın son  yarım saatinden soyunma odasına ordan da eve kadar gülerek geçirdi geceyi... ümit sen bunun 5-10 puanını sil en iisi... muratakdağ ben bu mutluluğu her hafta yaşayacaksam kazakistandan özel uçakla gelirim düşüncesiyle evin yolunu tuttu..

sahaya en yakın olmasına rağmen maça en son gelmeyi huy edinen aile babası hilmi abinin otorite boşluğunu ii değerlendiren gökhan abi... rekor denemsi en çok kaç atabiliriz kadro dengesizliğiyle çıkardı kadroyu...

bir tarafta alpay karşısında mantar.. bir tarafta misafir ama çok koşan ömer,özgür ,k.fatiih... diğer tarafta ayhan,BK,ersoy... bir tarafta kanatlarda cenk ufuk.. diğer tarfata mahmut emre... bir tarfata ortada muhammed gökhan abi... diğer tarafta 
hilmi, ticaret üniversitesi okul futbol takımından misafir çetin... bir tarafta rıza özhan ..diğer tarafta ismail ümit....
 
bir tarafta koşan adamlar topluluğu diğer tarafta yürüyenler...bir tarafta atletik vücutlu fit adamlar... bir tarafta tosunlar...

elmasız bertansız cts siz tadı tuzu olmuyo maçların.. ne yazıcamı kime bulaşacağımı bilemedim :))... bertan formaları çitiliyomuş maça yetişememiş elleri köpüklü açamamış telefonu.. elma istanbul geclerinde görülmüş geliyorum herşeyimle hazırım demiş pazartesiye.. hazır yerlerini başka alanlarda kullandı heralde... cts emekli sandığında kankalarıyla biraları devirip tavla oynuyor.. 3 mayıs taki kupa maçının hazırlıklarını muhabbetini yapıp kadroyu kuruyomuş tiganayla... bi an önce aramıza dönün de sizsiz olmuyo.. kim hakemle uğraşıcak, polemik yapıcak maç içinde.. tuzu biberisiniz bu grubun...

geçen hafta 5 gol yiyen takımın forveti ümitin bu haftada 7 puan verirsin kendine diyenlere bu haftada iyiydim be abii deyip utanıp 6 verdiği maçtan sonra bu hafta kaç puan verir allah bilir... rakip takımın mutlu adamlarının ağızları kulaklarına varıyodu.. soyunma odasında hilmi ile ümit makaraya sarılıyordu.. iidiniz be abiii :)))... 2-1 ken karşı karşıya ları atsanız bööle olmazdı :))... takımlar dengeliydi beee... cenk i bile biz aldık size verince laf yapıyosunuz :))))...

ismail kanser oldu... :))) hep o kanser ediyodu... ii oldu... bu adama ayrı bi top verip saha kenarında al bu top senin oyna diceksin, ağzına da LYONun brezilyalısı f ile başlıyodu ismi onun gibi ağzına da bi EMZİK ki konuşmasın boş boş oynasın dursun... adam geçemeyince istediğini yapamayınca sağa sola saldır onla didiş takım oyuncularını eleştir rakipleri çek tekmele adam bu kadar mı boğaziçi feyzinden yararlanamaz mı yaaa...  benle bir daha aynı takımda olmak istemiyomuş :)))


takımca kötüydük.. BK yalnız kaldı defansta ayhan elinden geleni yaptı, ersoy en kötüü ma.larından birini çıkardı... apiah %90la pas yaparken ersoy %10 da kaldı.. sürekli hücum düşünen mahmut emre kanatları hücumdada varlık gösteremedi... hilmi  abi mücadelesini verdi ama yalnız kaldı.. çetin toplu oyunda vardı daha çok pas düşünmeliydi.. ümit ve ismaili çıldırttı hilmi ile ii anlaştı :))... ümit 3 puanlık top oynadı 8 puanı alır yine.. ismail e eksi vermek lazım...anlamaz ama :))).. bi futbolu o biliyo... allahtan 1 . lig de falan top oynamadı.. şimdi ermana rakip onu dinliyo olurduk tv lerde...

meydan gençlere kaldı.. istatistiklerin dibindeki mami her hafta yazmaya devam ediyor... zirvenin tepesindeki ufuk ineceğe benzemiyor... alpay 5lemişken bile ciddiyetini disiplinini bozmuyor.. SPORFESTE şimdiden hazırlıyor kendini...gökhan döktürüyor.. cenk walkman dinleyerek oynadı.. sesini kaydetmiş..pas at pas at dalma 40 kişinin içine .. kafayı kaldır kafayı kaldır... pas düşün... pas düşün .. telkinle futbolunu geliştiriyo... ama kafa onlara gidince cüzdanı kaybetmiş teyyare :))).. özgür fatih ikilisi ismail delirtmeye devam ediyo.. koca kurt maskara oldu meyhaneye... rıza geliştiriyo kendini her geçen gün.. özhan golüyle gençleşti... murat mutlu.. bizim için 7 saat uçuyo...

haftaya ne olur ne gider bilmiyoruz... nerde bu devlet.. birileri el koysun şu işe... :))) siz kadroları yapıp kazanırken iidi diyordu gökhan abi :)))... haklı mı hilmi abi... sen adaletli mi kadro kuruyordun ?... tufaya mı geldik ne oldu...

Yazar : mahmut

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir