La shate mi KANTARe – 14.01.2009

terazi de.. kantarın topuzu da ince ayar olmuş… sahada yendirmezseniz masada alırız hesabınızı olmuş… ööle ışıkları söndür aç… abi biz öne geçince bitir sen şekline.. öyle olmaz böyle olur dedirttiler…

– Mahmut YILDIRIM

Yazarları daha fazla kızdırmadan bende macla ilgili bi kac noktaya dikkat cekeyim…

– Fatih

ulan temel demiş dursun.. ölüp gidicen… mezarında çürücen… sendeki minerallerden beslenen otlar kabrinde büyücek yeşercek… onları gören bir inek de otları yicek geviş getire getire.. sonra pislicek önümde.. bakıp seni hatırlıcam…

– Mahmut YILDIRIM

terazi de.. kantarın topuzu da ince ayar olmuş…

sahada yendirmezseniz masada alırız hesabınızı olmuş… ööle ışıkları söndür aç… abi biz öne geçince bitir sen şekline.. öyle olmaz böyle olur dedirttiler… olmadı yenilmez 3lüyü ayıralım… berti sana geçen seneki ödül töreninde kelek yapmıştı zaten bu mamut gel sen benim tarafıma ben kadroları da yaptım alırız hesabını al gülüm ver gülüm…. Bizi kim kurtarcak.. kapo nerdesin iileş artık… öyle yaparsan da ben yine beşliimi atarım.. Aylak bakkal şakşak tartar diye söölemişler.. terazinin ayarı bozulunca tartma işi bizi kaldı yumurtaları.. 6-2 bitti maç…

bi de metin gelmedi… tezgah kurulmuştu.. rakibin taktiği de verilmişti… 3-5-2 ye 4-1-4-1.. forvetsiz orta sahasız bir rakip… bu tezgahta ü.erol nası gümbürtüye gitti ben onu anlamadım… Ergenekon dalgalarından birinde ortaya çıkar her şey… ulan temel demiş dursun.. ölüp gidicen… mezarında çürücen… sendeki minerallerden beslenen otlar kabrinde büyücek yeşercek… onları gören bir inek de otları yicek geviş getire getire.. sonra pislicek önümde.. bakıp seni hatırlıcam… ulan neydiiin noooldun temel dicem arkandan… lan dursun demiş temel de… nerden biliyosun belki sen benden önce ölcen… aynı şeyler senin başına gelecek…mezarında çürücen… sendeki minerallerden beslenen otlar kabrinde büyücek yeşercek… onları gören bir inek de otları yicek geviş getire getire.. sonra da pislicek önümde.. bakıp ben de seni hatırlıcam… ula dursun hiç değişmemişsun… ula Alper ula umut ula ufuk neydin nooldun demezlar mi adama… ismaili yiyip bitirip ezen adam…. Noolduysa cihan onu sakatladıktan sonra oldu…. Balon çıktı Alper.. saçlar gitti umut bitti…. Nerde fuleli bindirmeleri metin tekinin saçlarının dalgalanması gibi.. saçlarının rüzgarda ahenkle dalgalanması.. maldonado gibi oldu saçlar kesilince… ah ufuk ah tanımasam bilmesem topçulunu….kayıplardasın…buffon emre diye menecerlerce lanse edilen kaleci zalad emre çıktı…m.akdağ sağbekten çıkmadı nerde o eski bindirmeleri ortaları…ayhana maçtan önce ne yedirdiyse rakip dalak şişti….DD naapsın tek başına yaptı yapıcağını… göremeyenler gelmeyenler bu gol anlatılmaz yaşanır.. buram buram tecrübe buram buram futbol kokan bi gol… rakip kalede ceza sahasından uzaklaştırmaya çalışılan topu DD kaldırdı sağ dizine sektirdi soluna doğru kullanmadığı sol ayağının dışıyla öyle enfes vurdu ki top dönerek abraj gibi her hafta yediği zaman enfes aşırtmalar yiyen kalecinin uzanamayacağı 90 a yukardan inişi vardı ki topun ağzımız açık izledik… böyle bi golü şan öktem atmış 42 yıl önce… yıl 1967miş… DD daha 14 günlükmüş o zaman… sahaya onun adını vermişler… golü attıktan sonra da DD zaten baş parmağıyla sahayı işaret etti kimsenin anlayamadığı o gol sevinciyle bi şan öktem anladı bi de ben…(((:… harikuladeydi… Beni orta sahada oynatın stoper dilim sağ açığım diyen k.fatih… arayış içindeydi.. ben nerde oynamalıyım diyerekten heralde…ufuk Oktay Mahmut evlere şenlik ortasaha.. icraatı olmayan çok pas deneyen .. sürekli top kaptıran top ezen bir orta saha… alex emre 2lisi yan yana oynar mı derken bu üçlü nerden çıktı demezler mi adama… ü.erol kayboldu gitti ileride top gelsin diye çizgilerde dolaştı… o da ancak taç atışlarında topla buluştu… oktayın şutları devam ediyo vederson ümit özat hesabı.. sürekli vuruyolar ama ben gollerini görmedim… Geeel… geeel… tezgaha geeel… geçen haftanın galipleri burdaaa… ta zeee lerrr…derya kuzusu bunlar… abraja iş düşmedi bile…defansta özgür ve okul takımın genci Sercan rahattı… sağda Ersoy geçen haftanın yıldızı mahmuta nefes aldırmadı yapışık oynadı adeta.. futbolu çirkinleştirdi.. çağımızda nerde adam adama 90 dakika markaj.. solda BK keyif yaptı… ortada Bertan cem ohhhh topuk pasları al gülüm ver gülüm pasları… genç cihanı ilk kez bu kadar ii gördüm… sürekli tek top oynayınca ayağında çok tutmayıp bi de kendine özgü kendi etrafında dönme hareketini yapmayınca çok verimli oldu heryerdeydi… getirdiği misafir b.ismail de ii çıktı.. Rıdvanlı erdili dönemde sarıyerdeymiş… o dönem Sarıyer stadının yanın daki halı sahada oynuyomuş… DDyle çarpıştılar maç boyu olumlu işler yaptı goller de attı… iidi…  İsmail de klasik golünü attı.. klasik faullerini yaptı… maç bitmiş hala milletle didişiyo adam… 2 ismailin yere düşürmediği adam yoktu heralde maç boyu… adlarından mı kaynaklanıyor acaba… dinamo cunyır kendini buldu bu hafta…. Saha kesmedi… golünü de attı… ileri geri çalıştı mavi tren expresi gibi…kalede de devleşti abraj çıkınca…. Cemin bi uyarısı dikkatimi çekti… abraj kaleden çıktı beyler daha dikkatli… lan her şeyi planladım ama bişiler olur yine döte gelmeyelim hissiyatı kokuyordu o uyarıda…bi de bertanın devre arası hadi İsmail 30 dakika daha kas süperizi vardı miafir ismaile..… Nooldunu anlamadan maç bitti.. pata küte 2-0… tavuk şaşkına döndü… ardı ardına geldi goller… zalad emre de isyan etti çıktı kaleden…ilk yarı direnci kırılan barcelona 4-1lik devrede inanmıyordu zaten maça… baskıyı kurup yüklense de DDnin enfes golü bile şahlandıramadı… oynadığımız futboldan barcelonalılar bişey anlamadı… şaşkındı… gülenle r keyfi yapanlar… arsenallilerdi…  67li DD 77li İsmail 87li Sercan la sahada olmanın keyfi başkaydı ayrı… simitçi de sohbetin lezzeti de başkaydı.. anılar.. geleceğe dair planlar… yılın oscarları bümedde olucak onun organizasyonu ben katılamıcam ((((:… 2 sene oldu bi yurtdışı yapalım arayı uzun tuttuk Avrupa bizi bekler… sports fest öncesi hazırlık kampı…teknik heyetle devam mı… capello mu.. fatih terim mi…ay çörekleriyle domatesli simitlerle çaylarla limonatalarla masadaydı mevzular

Yazarımız yıllık iznini kullanıcağı için kısmetse haftaya olmucak tekmelikleri topları pompayı bırakırım birilerine… yahan her hafta bişey unutuyor.. bu haftada forma yıkama sırası ondaydı… DD aldı yine… bi adidas tekmelikler de attık torbaya ama kimin bilmiyorum… cenkle beraber dönüyoruz 2 hafta sonra görüşmek dileğiyle….Yazar : mahmut

k.cihan 15.01.2009 22:20:58

İsmail abi'nin hepinize selamı var, gerçekten çok keyif aldığını iletmemi istedi. Saolsun gelişi benim motivasyonumu da etkiledi. İlk defa mahmut abi benden olumlu bahsetmiş:P:Ppolyanna mösyö heidi cem 15.01.2009 10:54:42

fatih15.01.2009 10:19:55

Yazarları daha fazla kızdırmadan bende macla ilgili bi kac noktaya dikkat cekeyim.

Mactan enteresan anlar:

1)dedenin ustelik sol ayağıyla attığı gol muhtesemdi. eger bertan abinin sporfestte attıgı gol zaman aşımına ugradıysa,bence yılın golu olabilir.

2) Mahmut abinin top sürüşü dikkatlerden kacmadı. Adım atıyor ama mesafe kaydedemiyordu.:)

3) İsmailin alpere attıgı bacak arası gözlerden kacmadı. Mahmut abide cem abiye bi beşlik attı ama topu geri kazanamadıgı için bence saylanmaz.

4) misafir beklentinin cok uzerinde cıktı sonuca direk etki etti. anlaşılan sarıyer de oynadım derken sarıyerdeki herhangi bir halısahayı kastetmiyormuş.

5) skorda farkı yakalyınca ismail daha yapıcı oluyormus.bertan abinin sesi cıkmıyormus. hakeme gerek kalmıyormus.

6) Hilmi abi kalecilikle ilgili yeni metodlar geliştirmiş detaylı anlatırdım ama simitçide muhabbete biraz uzak kaldım tam anlayamadım.:(

7) Ufuk ve oktayın aynı takımda olmaması gerektiğini dusunen bir tek benmiyim merak ediyorum.İkisi de aynı tip oyuncular takımın topa sahip olmasını cok pas yapmasını sağlıyolar ama sonuca gidilemiyor.

8)Oktayın iyi şut attığını ancak hiçbirinde sonuca gidemediğini gorduk. Ornek: sabri,ergun...

9) Kamikaze dalışlarımdan herkes şikayetçi bunun farkındayım bu mac yapmamaya calıştım dikkat cektimi acaba?:)

10) gorduk ki umit abi istediğinde gayet iyi tek forvet oynuyor. sırtı donuk nasıl top alınır nasıl tek pas oynanır takımın hucuma cıkması icin nasıl top saklanarak zaman kazanılır hepsini gosterdi keske rıza da aramızda olsaydı...

11) Bertan abinin bi duran topta tutucak adammı kalmadı git baskasını tut diye bana sitemi enteresandı.

12) gecen haftanın tarafları bu hafta aynı takımda yer aldılar.(şaibeli bi durumdu.) elele galibiyete uzandılar. uc haftadır kaybediyorum bu hafta beni de aranıza alın..:)

son olarak barcelona neden farklı yenildiye gelelim. her zaman konusuyoruz defansın gobegi cok onemli. Yanlış hatırlamıyorsam gollerin tamamı defansın arkasına atılan toplar sonucunda geldi. ismail durdurulamadı. misafir cok iyi tek top oynadı. alper kotu bi gunundeydi. bekler defansa yeterli katkıda bulunamadı.

Orta sahada ustun olan taraf bizdik ozellikle ikinci yarı.(skor avantajından dolayı arsenal buna izin verdi diye dusunebilirsiniz ama ben katılmıyorum.)bence acıklarımız etkisizdi efsaneyi sadece 2 hafta gorebildik mahmut abi bizi sasırtmadı en kısa surede alışıldık bilindik performansına geri dondu. Umut uzun suredir kayıp. Oktay ve ufuk bal yapmayan arıydılar.(bu tabir genelde benim için kullanılırdı..:)) umit abi yanlız kaldı. yakaladıklarımızı atamadık macın basındaki iki golde ilk dakikalarda moralleri bozdu. sonuc malum...

cemozgul 15.01.2009 10:11:17

bizim başkan gibisin vallahi mahmut, 
sanal düşmanlar yaratıp, yel değirmenleriyle savaşıyorsun... 
maksat farklı tabi kamu oyunu yanıltmak, dikkatleri başka tarafa çevirmek, 

iyice hedef küçülttün, artık iyi oynıyım, gol atıyım, asist yapıyım degil, 
1 bacak arası atıyım yeter, hatta attıktan sonra topu kaptırsamda olur, 
küçük şeylerle mutlu olmayı bileceksin hesabı... 

iyi taktik kardeşim 🙂 


Umit anil 14.01.2009 16:42:00

Alexim hem sakat hem hastayim.haftaya da seyatim var gelemeyecegim. Ama bakiyorum senin tempo ayni. Galibetlere devam.


Bertan 14.01.2009 14:35:22

p>Gerrardinho neredesin yaa!! 
Bu takımda Gerrardinho varsa önce onu yazarsın sonra yanına 21 kişi yazarsın...

Ümit Anıl 14.01.2009 12:19:59

Ceme helal olsun öyle ,dedi böyle dedi yenen kadroya girdi sonunda.

mösyö 14.01.2009 10:46:07

josico... bertan transfer oldu ara dönemde.... 
benim küçükken çekilmiş siyah beyaz formalı fotoğraflarım var diyor... o zaman renkli fotoğraf makinası mı vardı zaten.. ne giysen siyah beyaz...

Umit anil 14.01.2009 10:00:56

Gozlerin beni aradimi maho.

Ayhan 14.01.2009 09:44:16

Arkadaşlar maillerime bakmadığım için forma yıkama sırasını bilmiyordum. Haftaya alırım artık.

Yapılan yorumlar ( 10 )

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir