DKNY DONLA KALAN NEU YORK

MAHMUDUN KÖŞESİ

DKNY…….dün akşam ki PES turnuvası….. sportsfest 2009 kreasyonu manken herry kewel photos by mösyö – 22.04.2009
sabahtan beri okurlarımdan aldığım binlerce telefon ve mailden sonra siteye koyduğum yazımın yayınlanmadığını öğrendim…

– Mahmut YILDIRIM

simitçide hep muhabbeti dönen ve kamuoyunun merak ettiği PES turnuvasının küçük çaplılarından birine basın kartımızla misafir olduk..

– Mahmut YILDIRIM

DKNYDONLA KALAN NEU YORKYaz geliyo mu diye spor fest yaklaşıyo mu diye nedir herkes de bi gaz bi konsantrasyon.

– Mahmut YILDIRIM

W3.CSS

sabahtan beri okurlarımdan aldığım binlerce telefon ve mailden sonra siteye koyduğum yazımın yayınlanmadığını öğrendim...
ben siteye giriş yapıp yazıyı siteye ekledim ve bende açılan web sayfasında sitede görünüyor.. bi aksaklık var sanırım.... serverla alakalı bir sorun olmuş erkan da server a kızıp sitemizi başka bir server a taşımış sistem uyumsuızlukları dolyasıyla da bu tarz sorunlar oluşmuş... en kısa sürede çzöülcektir umarım... bununla da bizi yıllardır birarada tutan futbolbu.com a  un nasıl bir misyonu ve yükü olduğunu da görmüş olduk tekrar bu nedenle erkanımıza ve softland e harcadığı emekler vakitler ve özverisinden dolayı hepiniz adına bir kez daha teşekkür ediyorum.... 
 
yazımı mail yoluyla sizlere ulaştırıyorum.…

ek olarak da simitçide hep muhabbeti dönen ve kamuoyunun merak ettiği PES turnuvasının küçük çaplılarından birine basın kartımızla misafir olduk..

sağolsunlar beslediler ilgi alaka eksik olmadı.. ve fotoğraflarla sizlere de yansıtmak istedim.... berti ü.anıl ve kankaları murat ın katıldığı spor yazarları 3 lü turnuvasında... berti mağlubiyetsiz şampiyon oldu... 1 galibiyet 3 beraberlikle.. ü.anıl 2. 1 galibiyet 1mağlubiyet 2 beraberlikle... murat da bronzda kaldı.. 1 galibiyet 2 mağlubiyet 1 beraberlikle... ama o da bi önceki akşam katıldığı turnuva da çok gol attığı için etkisiz 

kalmış.... turnuva sonrası yaptığı röpörtajda "sanal alemde gol atmak iş değil herkes atar... önemli olan gerçek hayatta gol atabilmek..."dedi zaten turnuvaya çıkan mancester takımı her maça " welcome to the real world" pankartıyla çıktı...

ayrıca yine 2009 sportsfest takım formaları lansmanı na katıldık herry kewel mankenlik yaptı... muzcu şehmuz sponsorluğunda sizlerin beğenisine sunuyoruz....

fotoğraflarımızdan biri olan  "bir yanda hüzün bir yanda zafer" plutzer ödülüne layık görüldü.... 

DKNYDONLA KALAN NEU YORKYaz geliyo mu diye spor fest yaklaşıyo mu diye nedir herkes de bi gaz bi konsantrasyon… Ersoy maçtan önce 5 gündür spora gittim yicem bugün seni Mahmut dedi.. isa karşımda oyna bugün diyordu ısınırken.. baktık ü.erol son teknoloji ayakkabılarıyla sahadaydı… biz ayakkabı sandık meğer direk herry kewel ayaklarıymış aldığı yoksa bu goller bu şutlar bu paslar ümitin yapıcağı işler değil… öyle bi teknoloji varsa benim 10 seneki ayakları alpere taktıralım… bu kadar mı rakibe bu kadar mı alakasız yerlere top atılır… ona deyincez… Hilmi günden güne kalorileri kiloları veriyor ne zaman koşuyoruz emre diyor.. her seferinde mahmuta meydan okuyo… her maça her koşulda gelen ufuk sakatım dinlendiriyim diyor kenardan izliyor maçı… emre yükselen bi grafik sergiliyor… İsmail sporfest kadrosuna çağrılmayabilir raul hesabı.. düşünülücek 3. 4. forvet performansında… o da spor fest de yapacağı pisliklerin antrenmanını yaptı heralde bu gece .. ona gazdı… talipde sarı bülo da gaza gelmişti aylar yıllar sonra geldiler… Mahmut da 3 kilo verdi… spora gidiyor… bu hafta 2 halısaha maçı yaptı ama yaşlı bacaklar bu yüklemeyi kalırmıyor heralde. GMR çektirmesi lazım.. Goethe magnetic resonance … zaman zaman nüksedince takımı eksik bırakıyor bu gece de yoktu ortalarda… herkes bu kadar gazken ü.anıl neden gelmiyor geçen haftada yoktu ortalarda.. bu haftada esamesi okunmadı… bu gazı bu enerjiyi iyi yönlendirmek aynı potada eritmek lazım ki daha aşçı ortalarda yok… abraj ben oyuncuyum diyor… ü.anıl o tarihlerde yok… kaldı 3 hafta yağ şeker unu organize etmek lazım… ağabeylerin işe el atması lazım…

Maçtan önce kadroları önüme aldığımda… güçlü defans biz de .. kaleci ibresi bize doru gibi… onlar orta sahada üstün… İsmail de bi patlama yapar ağır basarız diye düşünmüştüm ki… defans ve kaleciler yanılttı… orta saha tahmini tuttu.. İsmail de 2 gol attı ama oyunu ve oyuncuları negatif yönde bozdu… o yetmezmiş gibi rakibi sakatlamaya yönelik çirkin kasti tekmeleri vardı yetmezmiş gibi böyle gireceksiniz adama dedi… 1 sarı 1 kırmızıyla cezalandırıldı… bunlar yetmezmiş gibi onun yüzünden hocanın ilk defa eyyamını gördüm… İsmail diye vermedi penaltıyı… penaltı noktasına doğru eğilmiş düdüğü hafif üflemiş noktayı da eliyle gösterir gibi uzatmışken yerdekinin İsmail olduğunu görünce üflediği düdüğü geri emilim yaptı uzanıp penaltıyı gösteren el kalk kalk devama döndü… penaltıya doğru eğilmiş bel dik durma gelip kontraya koşar adıma döndü…

Tablo

Puan Tablosu

isim takım puantaj
Onur Arsenal (5)
Alper Arsenal (-4)
DD Arsenal (6)
Talip Arsenal (4)
sarıbülo Arsenal (5)
Mösyö Arsenal (0)
cem Arsenal (3)
k.fatih Arsenal (koşu 8 verim 1asist)
m.akdağ Arsenal (4)
ü.anıl Arsenal (4.1)
İsmail Arsenal (?)
Hilmi Barcelona (7)
özgür Barcelona (8)
erkan Barcelona (7.5)
cenk Barcelona (6)
Ersoy Barcelona (6)
isa Barcelona (8)
umut Barcelona (7)
ü.erol Barcelona (10)
Oktay Barcelona (8)
Bertan Barcelona (8)
emre Barcelona (8)

ArsenalOnur(5) Alper(-4) DD(6) talip(4) sarıbülo(5) Mösyö(0) cem(3) k.fatih(koşu 8 verim 1asist) m.akdağ(4) ü.anıl(4.1) İsmail(?)BarcelonaHilmi(7) özgür(8) erkan(7.5) cenk(6) Ersoy(6) isa(8) umut(7) ü.erol(10) Oktay(8) Bertan(8) emre(8)

bertan

Bertan GÜRKAN

Bertan soyunma odasında değiştirdiği fikrini açıkladı

Bertan soyunma odasında değiştirdiği fikrini açıkladı buradaki uyumlu defans ikilisini Alper DD den.. özgür erkana çeviriyorum dedi… Alper bombaydı… yenen her golde hatası vardı… ilk golde umutu boş bırakıyor… ermenin kapıp ümite attırdığında acemi halısaha topçusu golü yediriyor… ümitten önce yetişip ümite omuz koyduğu pozisyonda düşüp ümite kazandırıyor topu ümitte ermeye… son golde de bişeyler yapmıştır mutlaka… kötünün kötüsüydü rakibe direk pas veren çıkışları ayrı saçma sapan çapraz topları taça direk attıkları var ki olumlu bi hareketi varmıydı bilmiyorum… hele bi de oyundan kopup her yere koşma basma gazına girdi enteresandı… DDyi de bozdu… DD de son zamanlarda bi inişli çıkışlı görüyorum… kaleci onur her geldiğinde grafiği aşağı yöneltti.. meziyetleri olup halısaha kalecisi olduğu için yardımcı olmak lazım.. çizgide çok kalabiliyor.. auttan alperle yedirdikleri golde acemi işi oldu… talip ve sarıbülo ara verdikleri için uyum sorunu yaşadılar güçlü diri gözüktüler ama.. talibe ismailin yorumu vardı… düzelmeyen ayak 30dan sonra mı doğru pas atıcak diye… çok ii aralara girdi mücadele etti de kazandıklarını arkadaşlarına kazandıramadı… sarı bülo sol bekte gömülü kaldı… daha önde olmalıydı karşılamalıydı daha fazla oyunun içinde olurdu… beklerin klasik sorunu hücuma katılamıyorlar yeterince… hatlar arası mesafeyi çok uzun tutuyorlar.. enerjisiyle ileri taşıdığı topların paslarıyla bi doğru yeri bulamadı… uyuyan devi uyandırdık.. cemi.. eskiden hırpalıyodu kendini beklerde… kanatlarda şimdi ortaya yazıyo… yayıyo eskisi gibi de ısırmıyo mahmuta benzedi… keyfe geliyo… m.akdağ çıldırdı boşa kaçıp top istiyo hep aldığı topları üstten auta orta yaptığı içindir mi nedir uyuzluğuna mı bilinmez ne kadar kaçtıysa pas verilmedi… Mahmut yoktu casper dı harbi … sakatlık maçın başında nüksedince sevimli hayalet tadında takıldı… k.fatihi eleştiriyorum diye abraj da beni eleştiriyor.. adam bu kadar enerji harcayıp bu kadar verimsiz olur mu… istediği kadar koşsun kendini yırtsın.. kanada top indiremediyse … forvetlere ara pas atamadıysa ortasahanın sazını eline alamadıysa… lazetiç vardı fenerde koş babam koş… ne ortası ne asisti ayda yılda arada bir o da denk gelirse… sorsan ii koşuyodu… e o zaman alalım atletizmcileri takıma oynasınlar iş koşmaysa Ersoy da koşuyo ama traşşş… bi de kalktı abraj ii şut çekiyo dedi fatih için el insaf… adam vederson yıllardır vuruyo … dağlara taşlara golünü gören yoktur… ü.anıl rakipten çok ismaille boğuştu… birbirlerini yediler sen şuraya geç ben buraya… ü.anıl moralsiz geldi sahaya tabi… maçtan önceki PES turnuvasında yenilmediği bertanın kupa kazanmasını hazmedemedi.. Marmaris büfeden gelenleri hazmederken… ismailin oynadığı topa yaptığı faullere sözlerine soyunma odası yorumlarına yorum bile yapılmaz gülünür geçilir…..hele ü.anıla eleştiriye açık olmalısın bi kere dedi kopardı bizi… bize yetti..

W3.CSS

Rakibin hakkını vermek lazım… yenildik organize olamadık diye rakibin güzel oyununu görmemezlikten gelemeyiz… abraj en geriden ii organize etti.. yıllardır cenki eğitmeye çalışıyo… o ayrı ama oyuna girdiği son 15 dakikalarda etkili diil pek… sporfeste konsantre olduğundan beri… neyse görücez az kaldı…. Gerçekten erkan özgür ezdiler rakibi… erkan rakibi korkutuyor girişleriyle stiliyle rüzgarıyla … özgür silip süpürüyor pıtı pıtı atom karınca… isa enteresan oynadı tersinden falan kalkmış galiba bütün topları kesti ataklara geçit vermedi ve de topları olumlu kullandı.. yarın bi doktora falan gözük isa… ciddi bir sorun olmasın… yoksa seni tanıyoruz… bi baktır sen… Ersoy enerjikti yine… maden alperi olmucak sol çapraz köşe gönderinde geçip orta yapıyor her zaman ayağının ucuyla pis burun vurur bu sefer dışıyla uzak direğe doğru enfes bvuruyor… şaşırtıyordu… cenk 8-9 halısaha maçı yapıp ordan da buraya gelebilecek mantalitede bi oyuncu bişey demeye gerek var mı… umut kötü falan diyoruz haftalardır ama boş geçmiyor alttan alttan geliyor… cünyır bozuyo galiba ççocuu… Bertan etkili gözükmese de 2-3 ara pas attı bana yetti klası… aynı pasları izliyorum xavi atıyor iniesta atıyor… Oktay oyunun içindeydi sürekli çok doğru işler de yaptı asistini ü.erol yese de takıma galibiyeti getiren adamlardandı… ü.erolun ayakkabıları on numara top oynadı… yeşil yeşil ışıl ışıl herry kewel ters ayakla ters kanata kaçmalar ortalar paslar şutlar gol attırmalar mücadele ü.erol yoktu sahada kewel vardı… emre ısırıyor.. golünü atırıyor.. enerjiyi doğru yerde doğru zamanda kullanıyor oyuncuları da o yönde motive ediyor cenkin ayağına gelen topta AYNISINDAN diye seslendi geçen haftaya istinaden golünü de attı naapsın daha.. asist de var… ü.anıl ağlasın…

W3.CSS

İlk golde ü.erolun güzel kesişi… direk şansı.. Alper uykusu.. umutun güzel vuruşu…2.golde uyuyan güsel Alper… kırmızı başlıklı alperi yolda yakalayan kurt emre… golü yazan ü.erol… 3.golde bertanın enfes pası çarpıp yıkılan Alper.. ayakta kalan kewel ümit… ve Bertan pas verirken onun paralelindeki elimizdeki pierolarla 44 metre pozisyonu takip edip koşu yapan golü atan emre… 4. golde defansta mahmuta pres yapıp top kazanan emre Ersoy cenk Bertan Oktay ayaklarından ü.erola kadar ulaşan top ü.erolun kewel vari şutuyla barcelonavari bir gol oldu taşıdıkları formaya yakışır… buna karşın fatihin köşe gönderinden ortasına güzel kafa vuran İsmail.. ve ofsayt kokan poisyonda isa yok diyerek bozuyor İsmail 2.ciyi atıyordu…

W3.CSS

Bilgehan hoca penaltı pozisyonunda şaşırttı ama ben de olsam ismaile inat vermezdim heralde ama doğrusu bu mu… o karar bi sonraki ofsayta da yansıdı gibi olduysa maçın kontrolünü hep elinde tuttu.. avantaj oynattığı pozisyonu unutturmaya çalışan DDyi bile affetmedi.. ismaile prim tanımadı… kartları kararları itirazsız kabul gördü… yanlış gördüğü korner-aut kararında da otoritesini gösterdi… doğrusuyda buydu… bu kadar enerji harcayınca 4 limonata da içer tabi insan …. Yarasın hocam…

Gecenin karesi DDden geldi… abraj soruyordu DDnin çantası hangisi diye… cem de içinde terlik şampuan tırnak makası ilk yardım seti… çadır… uyku tulumu … İngiliz anahtarı olandır diyordu.. her şey tamdı da kale arkasına çıkardığı eşofmanları yoktu.. onlaı ben de forma torbasına atıp emreyle paketleyip yollamıştık… her şeyi olan DD eşofmansız donla kala kaldı… donna karan new york tu.… DDde donla kalan fulya… alllahtan ümit erolun sports fest için aldığı şortların ilk mankeni DD oldu… simitçi de aynı lezzet aynı keyif muhabbetle….

( 7 )Erkan Nebi 23.04.2009 12:02:25

Gönül ne kahve ister ne kahvehane gönül sohbet ister kahve bahane başlıklı yazımı yazdım..

Alper22.04.2009 19:07:44

İsmimin sıkça telaffuz edilmesi iyi mi kötü mü bilemedim Mahmut Abi. Yine de eline sağlık :p

talipcanbolat22.04.2009 15:57:04

ben bu maci saymıyorum arkadaslar,
beni mahmut senin karsinda oynayacak hic yorulmayacaksin diye kandirdilar.
sonrada karsima gencleri koydular onlarla ugrasmak zorunda kaldim.
bu kadar aradan sonra genclerin pesinden kosmak hicde kolay olmuyor.
ismaile gelince adi herife 2.golunu attirdim demek yine yaranamadik:)
hos ismaile yaransan ne olur. uzerine camur bulastirmaktan baska bir ise yaramaz.

bilgehan 22.04.2009 14:20:39

mahmut sağol dediklerin için ama bir sorun var içtiğim limonata sayısı 3! çay da yok! eh son dakikadaki depar tek başına bir limon ederdi zaten...

mosyo karşıtı 22.04.2009 13:42:04

Bu hafta karşımda sen oynarsın diye motive olmuştum ama kısmet değilmiş mahmut 🙂

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir